A jogszabályoknak megfelelően ez a weboldal fájlokat, közismert nevükön sütiket helyez el az Ön eszközén. Kérjük, járuljon hozzá a cookie-beállítások beállításához a webhely használatához.

További információ
Minden cookie elfogadása Személyre szabott
Kiválasztott sütik elfogadása

Garage-store.hu e-shopban vásárolt áruval kapcsolatos reklamáció

A reklamációs űrlap az oldal alján található.

A Garage-store.hu e-shop reklamációs eljárása

1.    A jelen reklamáció eljárás a 89/2012 törvény, a Polgári törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseinek megfelelően készült, módosított változata azokra a fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: áru) vonatkozik, amelyeknél a vevő kellékszavatossági jogát (a továbbiakban: reklamáció) a jótállási idő alatt gyakorolja.

2.    Az eladó a jelen reklamációs szabályzat értelmében Václav Cempírek vállalkozó, székhelye: Hředle 167, 267 51 Hředle, Csehország IČ: 62471066. A vevő az a személy, aki a https://Garage-store.hu - online áruházon keresztül vásárol.

3.    A “reklamáció” alatt a következő szituációt értjük: a vevő értesíti az eladót az áru hibájáról, amely indokolatlan késedelem nélkül történt, azonnal miután a vásárló a hibát észlelte.

4.    Hibás áru az az állapot, amikor az árut olyan minőségben és kivitelben adták át a vevőnek, amely nem felel meg a vonatkozó szabványnak vagy jogszabálynak vagy rendeltetésnek, amelyre azt általában használják.

5.    Az áru szavatossági ideje 24 hónap.

6.    A vevő az alábbi módok egyikén élhet jogos reklamációval: weboldalon az alábbi űrlap kitöltésével e-mailben: info@garage-store.hu

7.    A vevő a reklamáció benyújtásakor köteles igazolni:

·         az áru eladását igazoló bizonylat (adó bizonylat, vagy áru fizetését igazoló bizonylat) másolatát,

·         az reklamált árut minden tartozékkal együtt,

·         a hiba leírását.

8.    A jótállási igény megszűnik, ha:

·         az áru szokásos használat közben elhasználódott,

·         természeti elemek által károk érik (pl. víz, tűz vagy villámlás),

·         az áru szállítás közben sérül meg (ezt a panaszt közvetlenül a szállítóval oldjuk meg).

9.    Az eladó nem vállal felelősséget a gondatlan kezelésből, az áru vevő általi heves mechanikai sérüléséből, vagy a termék kezeléséből adódó olyan hibákért, amelyek ellentétesek a termék ezen információs címkén feltüntetett ajánlott gondozásával.

10.  Indokolt reklamáció esetén az árut a fogyasztó ingyenesen javítja. Ha helyrehozhatatlan hibáról van szó, az árut kicserélik. Árucsere esetén új jótállási időszak kezdődik. Ha az eladó elfogadja a reklamációt, megtéríti a vásárlónak a reklamált áru elküldésével kapcsolatos költségeket.

11.  Reklamációt kizárólag a Packeta.hu csomagküldő szolgálattal küldjön a Reklamációs Asszisztensen keresztül. Utánvétet nem fogadunk el.

12.  Az eladó és a vevő közös megegyezésee alapján a reklamáció rendezhető árengedmény biztosításával, visszatérítéssel vagy árucserével.

13.  Amennyiben a reklamációt nem fogadják el, az eladó kizárólag a vásárló költségén küldi vissza az árut a vásárlónak.

14.  A reklamáció rendezésének határideje – ideértve a hiba elhárítását is – indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb 30 naptári nap, ha a felek eltérően nem állapodnak meg. Ez az időszak a panasz kézhezvételének napján kezdődik. Ha a határidőt nem tartják be, a fogyasztónak joga van a hibás árut kicserélni, vagy elállni az adásvételi szerződéstől.

  • Új fiók létrehozása

Új fiók létrehozása

Már van fiókja?
Bejelentkezés vagy Jelszó visszaállítása